Lite borta, men väldigt hemma!

 

Jag har varit så hemsk dålig på att uppdatera, men det beror helt och håller på att jag har varit kreativ! På dagarna går jag i skolan, och på kvällarna slöar jag i soffan med kissen och skissar i min gula skissbok. (Hänvisar till min instagram för dom som vill se, Rumpnisse2000)
Jag är verkligen hemma där, i skolan. Det känns så jäkla bra. Ibland funderar jag på om jag har något att vara orolig över. Något som stressar eller ger ångerst, men jag kommer inte på något och det är en helt underbar känsla!
Vi håller på att skulptera självporträtt för tillfället. Det är kul, och det blir ganska likt faktiskt. Så bortset från att jag har magkatarr och är förkyld så känns livet ganska perfekt.


Kommentarer
Koffe säger:

"kissen och skissar i min gula skissbok" blev för vårt för mig att läsa haha, läste lite fel helt enkelt. Fin blogg du verkar ha iaf :)

2012-10-01 | 16:45:50
Bloggadress: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback