Här kommer natten.

Klockan är 01:43 och jag borde gå och lägga mej, men det var jätte länge sen jag satt uppe så här länge och det är ganska nice. Jag blir så kreativ framåt småtimmarna. Vill göra en plansch för något men vet inte vad. Vill lära mej illustrator lite bättre men har inte tålamodet för det.
Jag ska gå till ett tryckeri här i Växjö tänkte jag (vet dock inte vilket) och fråga lite snällt om dom kan trycka upp några av mina bilder på papper för en billig peng. Det skulle ju vara grymt om man hade en utställning och kunna sälja lite planscher, vykort och dyligt för en billig peng. Inte huvudsakligen för att tjäna pengar, utan för att det hade varit så kick ass om folk verkligen köpte det och hade på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback