Nyårslöften

Saker som bara måste göras under 2012!

 

- Jag ska köpa en extern blixt och börja fota mer vardagsbilder.

 

- Jag ska börja måla och rita mer.

 

- Jag vill göra en resa, och det väldigt gärna med min fina pojkvän. Vi har varit tillsammans i 16 månader men aldrig varit utanför Sveriges gränser tillsammans. Sen vill jag åka till Norge och hälsa på mina fina vänner!

 

 

 

 

 

Sen har vi ju det vanliga. Motionera, äta mindre onyttigt, inte bränna sej på nässlor. Jaa, you get my point.


Kommentarer
Saga säger:

Låter som bra nyårslöften :)



PS. Söt kisse!

2012-01-02 | 20:01:59
Bloggadress: http://mynameissaga.blogg.se/
Tove säger:

Hihi du är för söt Lisan! :D

Mer vardagsbilder och mer BLOGGANDE tycker jag. Gillar att kika in här och dessutom ett bra sätt att hålla koll på dig stoasyllan! <3

2012-01-03 | 19:51:02
Bloggadress: http://roxiies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback