Nästa inköp!

 
Jag är inte den som unnar mej dyra saker titt som tätt. Jag går och trånar efter något, sen trånar jag lite till och sen köper jag den inte. Trots detta har jag nu bestämt mej för att köpa en ny kamera. Om det finns några riktigt gamla följare där ute så vet ni kanske att jag fotade riktigt mycket under min gymnasietid och jag känner att jag vill komma i gång med det igen. Min gamla D40x duger inte riktigt längre. Vi har växt ifrån varann och jag tycker inte längre att det är roligt att fota med den. När jag nu ska flytta ut till internatet så känns det som att jag kommer få all tid i världen till att vara kreativ, så det känns som det perfekta tillfället. Dessutom behöver jag muntra upp mej lite. Några tusenlappar av mina besparingar ska jag därför invistera i denna vackra manick. Jag har kommit fram till att Nikon D7000 nog kommer passa som handen i handsken. Dessutom kan den filma. Det ska bli så otroligt kul att börja göra små videos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback