Lite update

Jag har mått lite dåligt den senaste tiden och inte kännt för någonting egentligen. Jag och Jocke har bestämt oss för att inte vara tillsammans längre och det känns tungt.
I januari ska jag flytta in på internatet och det ser jag verkligen fram emot. Ganska jobbigt att sova på sin mammas soffa. Det känns tungt och som ett misslyckande att göra det när man väl har flyttat hemifrån.
På internatet kommer jag själv kunna välja när jag vill träffa människor och vara själv. Känner sånn enorm lättnad över att jag har skolan nu. Det känns underbart att gå till ett ställa med människor som jag tycker om, och göra saker som jag älskar även om vissa dagar känns piss.
Det ska nog gå. Snart kommer jag igång med bloggen ska ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback