Julval!

Även om den kommer lite sent.


Min klasskompis bad mej göra ett julkort till henne, och just då var jag mitt inne i mitt "rita valar" mood, så så fick det bli.
Idag hade jag bestämt mej för att köpa kameran. Jag satte över pengar och var så jäkla säker på att jag ville ha just den, och att jag skulle köpa den idag. Gick in i fotobutiken som vi har här i Växjö, och så har dom den inte inne. Visst kan jag köpa den på MediaMarkt, Onoff eller Elgiganten men jag vill ju liksom stödja Ernstssons foto, där dom alltid är så snälla och tillmötesgående. Fick minneskortet och kameraväskan på köpet när jag köpte min första kamera.
Den kommer troligen in nästa vecka. Tills dess får ni stå ut med mitt klagande.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback