Hej!

 
Sitter här hemma hos mamma och väntar på min kära göteborgare som är hemma i de smålänska skogarna över julen. 
I går hittade jag den perfekta nyårsklänningen på MQ's megarea. Det lönar sej tydligen att dra sej upp ur sängen tidigt på morgonen för att sedan stå i en skitlång kö till provrummen, och sedan stå i ännu en till kassan. Efter att ha rensant i lägenheten har jag kommit till insikt med att jag har för jäkla mycket kläder och att jag egentligen borde rensa ut hälften och sedan inte köpa mer kläder på några år, men det funkar inte riktigt så...
Har bestämt mej för att 2013 så bli det bästa året någonsin, och att nyårsafton kommer bli så jäkla kul! 2012 har inte varit någon hitt direkt. Det är skönt att det tar slut nu!
 

Förresten så anar ni nog inte hur pepp jag är på att köpa den där jäkla kameran nu. Filmfunktionen kommer användas flitigt ska ni veta, och jag har redan valt ut flera låtar som ska få ligga som bakgrundsmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback