Tim Burton

 

Ett nytt porträtt så här innan avfärd. Imon bär det ju av till Berlin. Det behövs lite finslipning på honom, men han är så gott som klar. Som alltid så gör inte fotot den riktiga teckningen rättvisa men det är som det är :)

 

På tal om något annat så var jag på min gamla gymnasieskola igår och fick då mellanformatfilm av min gamla fotolärare, så när jag kommer hem från resan blir det en massa nya foton, ala old style :D Här kan ni se några av bilderna som jag tog med den kameran :)

Kommentarer
Anton säger:

Du är så himla duktig, att jag inte förstår varför inte alla redan vet vem du är. Så bra. Gash

2011-10-30 | 14:49:47
Bloggadress: http://sommarnaken.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback