Bildbomb

En samlig gamla bilder.

 

Ligger just nu i sängen med Gusto vid min sida. Till skillnad från honom så kan jag verkligen inte sova, sen om det beror på mina partysugna grannar kommenterar jag inte.
Idag hade Gusto oansvarigt nog varit i fight och kom in haltandes på tre ben. Inte får man undersöka benet heller. Då skriker han bara på mej. Jag har dock lyckats ta reda på att det är ett sår, och (förhoppningsvis) bara ytligt.
Någon som har erfarenhet av sånnt här? Hur läge bör man avvakta innan man åker till djursjukhuset?

Kommentarer
Ebba säger:

Oj, stackarn. :/ Ring till djursjukhuset först och hör med dem är mitt tips (:

2011-10-31 | 11:42:07
Tove säger:

Nej min lilla gubbsing!! Men han är en kämpe, så det går nog över ganska snabbt. Det där har hänt några gånger utan några problem. En gång kom han hem döende och dagen efter (eller två) så sprang han runt precis som vanligt :D

Går de mer än en vecka och såret inte blir bättre så ska man nog kolla upp de dock. Ge han en stooooor puss från mig! Kommer snart och hälsar på er <3

2011-10-31 | 20:18:50
Bloggadress: http://roxiies.blogspot.com
Emelie Entrails säger:

Vänta några dagar o se om han är bättre, våran katt bröt sin svans en gång :/ men han behövde inte åka upp de läkte av sig själv :)

2011-11-06 | 17:29:03
Bloggadress: http://fluffcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback