Konst, konst och ännu mer konst

I går var jag och Jocke riktigt duktiga och städade, tvättade och rensade ut i mitt rum, för om en månad flyttar vi till egen lya. Det var skönt att bli av med en massa skit. Mycket lättare när Jocke är med för då blir jag inte lika sentimental av alla gamla prylar. Insåg igår hur jävla mycket teckningar jag har från 2004-2008. Jag måste ha ritat som en galning.
Sen har vi ju alla mina tavlor som ligger och tar en massa plats. Tror jag har 5 påbörjade och två tomma dukar. Den som jag sitter mest med just nu kan jag tyvärr inte visa. Den är nämligen till en person som kanske läser bloggen ;)
Nu ska jag göra mej i ordning och sticka till tha work. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback