Sovsäck



Ikväll har jag stickat små "sovsäckar" till min nya mobil  och mp3:n. Tanken var att dom skulle skydda lite ifall jag skulle råka tappa dom (i alla fall tills det riktiga silikonskyddet som jag skickat efter kommer)
De senaste dagarna har jag hållt mej inne p.g.a. kylan, men idag drog jag upp min storebror och fotade lite innan solen gick ner. Vi var ute 20 minuter men jag fick ändå nageltrång. Fotorestulatet kommer upp så småning om :) Blev riktigt snyggt!
Imorn ska jag ut och åka skridskor med flickorna.. är lite nervös då jag inte har åkt på ca. 8år. Håll tummarna för att jag inte åker ner i en vak eller något. Skulle va likt mej.

Kommentarer
Raisa säger:

snopp, vad är det för telefon och hur mkt fick du snoppa ut för den?:P

2010-01-04 | 00:13:37
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback