Surprise!

 

En liten irriterande, men ganska komiskt sak hände igår. Jag har gått på julklappsjakt i flera månader nu. Jobbigast är att köpa något fint till Jocke. Hans converse trallar på sista raden så ett par nya skulle inte sitta fel tänkte jag. Hänger på tradera ibland och hittade där ett par helt nya som var precis i Jockes storlek. Perfekt tänkte jag. Då köper jag dom plus den andra presenten som jag har haft i åtanke. Har gått och varit hemlighetsfull, vilket har gjort honom väldigt nyfiken. Igår sitter min traderanörd till storebror i soffan bredvid oss och rätt som det var säger han "Lisa, va fina skor du köpt på tradera" och så vänder han skärmen så Jocke ser. Hmm.. ett par vita converse i storlek 43 är kanske inte något som jag personligen skulle använda, men så långt tänkte nog inte min storebroder.
Ja, glad blev han i alla fall. Det var mest jag som satt och tjurade hela kvällen för att det inte blev någon överraskning... Tur att jag har en till, och den skall inte kunna spåras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback