Kreativ kväll

Idag är jag på bra humör. Sådär rofylld, och kreativ. Jag har ritat två timmar på ett blyertsporträtt, och därefter fortsatte jag på min tavla som jag nu har suttit med ytterligare några timmar. Konst är underbart! Till råga på allt så har mitt Spotify fått för sej att jag är Vip och jag har sluppit alla dessa reklampauser som man bara vill spy lite på i vanliga fall.
Vi får se hur detta urartar sej. Jag återkommer till detta ljusproblem. Mina lampor dog alla samtidigt så just nu har jag ganska crapy ljus här inne. Blir spännande att se vilka färger det blev på tavlan imorn, i dagsljus.

 

Tror min kreativitet har återkommit gott folk, efter en torka på några månader. Det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback