Han är här! :)

Nu ligger jag och min nyfunna kärlek i sängen och gosar. Han heter Holger och är en väldigt trevlig prick ska ni veta :) Jag är hemma från skolan idag men beror faktiskt inte på honom. Tror allt redigerande och stressen från i helgen gick in i kroppen på mej och gjorde mej sjuk. Nu är projektarbetet klar i alla fall och det känns underbart att inte behöver sitta vid datorn och redigera bilder en solig vårdag. Holger är inte utrustad med photoshop än och det suger ju lite, men det kommer :) Just nu njuter jag bara av hans sällskap.

Tänkte lägga upp ett litet bildspel med bilderna från PA:t men eftersom min lilla mac inte har Keynote heller så får jag vänta tills jag kommer till dom stora grabbarna i skolan (det vill säga iMac)

 

Nu ska jag Voddla lite och göra mej lite mat. Ha det fint alla glada!


Kommentarer
Krycklina - mitt liv på krycka! säger:

Trevligt, det är alltid härligt att vara nykär haha :D

2010-04-29 | 09:32:49
Bloggadress: http://krycklina.blogg.se/
Lisa säger:

Holger låter som min typ av kille :p



Synd att du blev sjuk nu... Krya på dig!

2010-04-29 | 21:39:47
Bloggadress: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback