Gräns


Modell: Beata

Fotade Beata en snabbis igår. En väldigt kort fotografering. Satte upp blixtarna, ritade på beata och fotade på 40 minuter. Det måste vara ett rekord av något slag. Beata hade lektion efteråt och vi fick inte tillgång till salen innan dess. Jag hade ju inte tid att fota någon annan dag heller eftersom mitt projektarbete ska vara inne om ca. 2 veckor och jag måste jobba järnet på det. Hade nog inte kunnat göra det så mycket bättre på så kort tid så jag är nöjd ändå ^^

Om allt blir som planerat så fotar jag några av de sista bilderna till projektarbetet imorgon. Heldag i studion. Hoppas det inte blir alltför fint väder xD

Kommentarer
Linn-Lay säger:

kikade in igen och tänkte endå passa på att önska dig en trevlig kväll nu när jag endå är inne :D

2010-04-10 | 18:10:21
Bloggadress: http://linnlay.blogg.se/
Erika säger:

gillar dina bilder starkt!

2010-07-27 | 23:06:43
Bloggadress: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback