Inspiration



Det är vad jag tänker när det för en stund sprutar inspiration om mej. Som när man har varit inne i en riktigt bra foto eller tecknings blogg och man bara känner: jag måste sätta mej och rita... nu! eller när man har tagit en serie bilder och man bara måste sätta sej framför datorn och kolla in hur dom blev.
Så var det idag på morronen i alla fall. Jag kände mej tvungen att sätta mej och rita av något. Blev en bild på mej som 15 åring. Skolavslutningen i 9:an. Satt en bra tag och försökte få in formen (Det är ju det viktigaste. Grunden!) Men sen.. helt plötsligt så försvann inspirationen och jag gav upp.
Ville bara visa att jag faktiskt håller på och ritar lite då och då. Det går, bara man har inspiration.

ps. Teckningen är långt ifrån klar, men det ser ni nog :) Förhoppningsvis får ni se slutresultatet.

Kommentarer
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell säger:

(:



2009-09-26 | 18:12:50
Bloggadress: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback