Lyckorus

Jag är aspepp. Känns som ingenting kan förstöra min kväll. Lyssnar på musik som jag blir lycklig av och tänker härliga tankar. Har kanske fått praktik på ett ställe som nog skulle bli otroligt roligt att vara på. Håller tummarna! Fick lyckorus efter repningen idag och cyklade hem från stan på på 5 minuter (en tur som annars brukar ta 15min) med musiken pumpandes i öronen. Grey's Anatomi har dom ändrat till klockan 21:00 istället för 17:30 så jag hinner hem :D Jag äter tonvis av muslie som är mumma och imorn är det måleri först på schemat, sen avslutas dagen med Foto, så tanken på att vi har 30 sidor läxa till arbetsmiljön och säkerhet tills imorn är inte lika skräckinjagande. Provet till på fredag är då en annan femma som jag inte har tänkt lägga någon ångerst på ikväll. Jag klarar detta. Det som igår verkade så omöjligt kommer gå prima.
Bara man tror på sej själv så klarar man vad som helst, och det är fakta! Vänta så ska ni får se ;D 


Kommentarer
Eric Dödens säger:

SV: Ja, visst var det en fantastiskt bra idé?

2009-10-07 | 20:15:16
Bloggadress: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Roxie säger:

Fan va härligt att höra hjärtat!

Jag skulle med behöva ett sånt glädjerus nu. Bli lite positiv inför skolan. Men tack och lov är jag ju där bara två gånger i veckan :P

Saknar dig älskade Lisebarnet<3

2009-10-08 | 10:16:47
Bloggadress: http://roxiehart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback