Döööö 88:an! (klagoinlägg)

Varning! Lisa är förbannad, och skriver av sej. Med andra ord: egentligen ett helt onödigt inlägg.



JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!
Jag är ensam hemma ikväll och tänkte att jag skulle ha det lite mysigt och köpte därför en Ben & Jerry's på 88:an här i Växjö. Mitt humör var på topp... fram tills jag öppnar den. Den var frostig och har sprickor i sej. När jag kollar datumet så står det att den gick ut i Maj!! MAJ!!! Inget kvitto fick man heller, men jag ska tillbax dit imorn och då ska dom få med mej att gör. Jag ska fan ha mina pengar tillbax eller en ny B&J! Om man köper glass för 50 spänn nån gång så ska den fan inte vara ett halvår för gammal! Dålig stil!! Måste man vara tvungen att kontrollera utgångsdatumet på allt man köper? Ska det vara nödvändigt?

F'låt för att jag klagar. Brukar inte göra det i bloggen, men var verkligen pepp på Ben & Jerry's ikväll :(
88:an kommer ångra sej! VERKLIGEN ÅNGRA SEJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback