Sommarpengar


yay, nu har Lisa börjat sin spara till sommarlovet-bunt. Värt att dokumentera. Har hittat ett idiotsäkert gömställe. Kommer säkert glömma bort själv vart jag har lagt dom xP Hittills är det inte så mycket i den, men med tiden ska den nog växa ska ni se. Har lite småprojekt på G. Jag menar... vad ska man göra när man inte har nått sommarjobb...!? Inget studiebidrag får man ju heller :/

Idag har jag varit på loppis och köpt gamla fula tavlor som jag ska spänna upp ny duk på ^^ Var lite pinsamt att springa omkring där med två urfula tavlor xD Människor trodde nog att jag hade otroligt dålig smak :P

Kommentarer
Raisa säger:

hahaha " får inte användas såvida det inte är livsviktigt TYP "

hahahahahahaha dör Xd

2009-05-10 | 22:15:31
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

smart med sommarbunt..borde göra nåt liknande.

Ett tips är också att spara femmor och tior i en burk, det blir mer än vad man tror under en tid =)

kram

2009-05-13 | 20:07:09
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback