Ledig idag :D

Hejhej! Hoppade över matten idag. Fick för mej att jag var värd det. Hade ju bara en lektion idag och den på en timme. Så det vart ju inte så farligt ^^ Imorn har jag också bara en lektion. Kulturhistoria, och den måste jag gå på annars missar jag en massa. Fast det är ju inte så farligt ^^
Igår ritade jag lite. Tänkte färglägga det med akvarell idag och sen kanske jag scannar in det efter kulturhistorian imorn. Ska nog sätta mej på biblan och börja rita på de sista kulisserna till teatern imorn med. Nu ska jag nog laga lite pannkakor. Mumma! Älskar verkligen pannkakor, och det vet jag att många av er också gör ;D

Kommentarer
Mia säger:

Hej! Hittade nyss din blogg. Och jag måste säga att du är ju ett geni på att rita. Mest la jag märke till din Edward Scissorhands bild, den var jättefin!. Kommer defenitivt att besöka din blogg fler gånger :)



Kram/ Mia

2009-03-09 | 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback