Inspiration - Sally Mann



En av vår tids främsta fotografer, Sally Mann. Hennes bilder är skrämmande vackra. Man kan finna mycket inspiration därifrån. Hon fotar enbart analogt, och framkallar alla hennes bilder själv. Hon fotar mycket barn. Oftast sina egna. Tycker om bilderna för dom är så tagna ur slumpen. Dom är inte uppställda utan hon har fångat ögonblicket, och det är minsan inte lätt.
Imorn ska jag ta med analoga kameran och fota lite tror jag ^^ Ska fika med storebror (han bjuder hehe) som jag btw klippte idag. Han fick sej en indiefrilla, lite som killarna i Franz Ferdinand. Han blev mumma bror min ^^
Nu ska jag lägga mej och läsa. Hade fint :)

Kommentarer
Foki säger:

otrolig vackra bilder! men samtidig lite obehaglig :)

2009-03-06 | 18:24:26
Bloggadress: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback