12 grader!

Tihi, såg precis att det kommer bli 12 grader på torsdag, och 11 på onsdag :D Idag har jag suttit och ritat så imorn kommer det skisser, om jag får tag i en scanner vill säga. Annars ska jag ner till biblan med Josefine, Emma, Tilia och Matilda imorn och plugga engelska. Behöver jag verkligen, och det är alltid roligare at plugga tillsammans ^^ Vi har ju engelskaprov på torsdag >.< Annars har jag inget :D Känns skönt, och snart är det lov! Det kommer verkligen lägligt! Ska va hemma hela lovet. Tror jag ska till nån teknisk affär och köpa min tablet med :DD I så fall blir det rita av ska ni veta ;D

Serien går prima. Har precis skissat upp huvudpersonerna, och killen blir mumma ska ni veta *dräggel* Borde man inte va emut mot sina egna mangafigurer xD Tycker jag nog! Dom fick namnen Lea och Adrian i alla fall. Tycker om annorlunda namn. Nu ska jag lägga mej och läsa. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback