Sammanfattning

  • Totally åsm :) Jag har spotify. (reklamen suger dock) Namnet var Rumpnisse2000. Gash min storebror är bra på användarnamn.
  • Jag fann inte ett the sims 3 spel på bilddagboken, men det är lungt vettu. Får biobiljetter som ska användas flitigt nu i sommar istället :D
  • Johans vattenpipa är sjuk, vilket suger, men vi det ordnar vi nog :D Duktiga som vi är :)
  • Det var helt otroligt skönt i dag vid Växjösjön idag. Sög lite att man hade tighta jeans på sej bara :/ Nån som vill bada med mej nån dag?
  • Toast är nog en av de underbarste uppfinningarna som man har åstakommit :DD


Liten kortfattad beskrivning på min dag. Visst låter den toppen. Snart ska jag kolla på anime med storebror. Mysa i soffan hela kvällen låter som en toppenidé.

Kommentarer
Marina säger:

du är helt insane på att fotografera/måla/rita/redigera! Gud om jag ändå vore hälften så bra som du! :)



Kram!

2009-06-23 | 18:22:07
Bloggadress: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback