Jag lever!

Oj, ja det var ett tag sen jag skrev någe. Skolan och allt har vart ivägen. Betygsnack och skit. Kommer få mvg förhoppningsvis 5 ämnen (varav 4 är bildämnen och det andra teater xP) Lisa happy :D
Fotade studentfotona igår. Har inte lagt in dom i datorn än, men tror dom blev kanon faktist. Jag kommer inte lägga in några bilder från det eftersom jag inte vet om han har lust att jag flashar honom på min blogg ^^ Nästa år lär jag nog få en del fotojobb av mina kompisar till deras student så då kommer ni nog få se ett och annat.

Nu ringde precis Bea och berättade att sims 3 hade trillat ner i hennes brevlåda idag så jag ska slänga i mej någe så jag får nått i magen och springa på toa sen ska jag cykla i illfart till henne och spela SIIIIMS :DD Fatta fucking underbart (Typisk Bea mening)
haha, imorn blire nog roligare uppdatering.  Nu vet ni att jag lever i alla fall :D Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback