Övik :)

Imorn åker jag till Övik. Spenderar min dag på ett tåg. Suger lite kanske, men det är värt det.
Idag har jag varit i målarateljén i två timmar med Nea. Har tagit hem två tavlor. En är lite rikigt klar, men är så trött på den så tar hem den. Har jobbat lite mer på min John Lennon, och påbörjat en tavla till min papi med vallmo blommor på. Älskar vallmo :) Bilder på mina hemtagna tavlor kanske kommer senare, om jag inte har fullt upp med att packa. Måste ladda min mp3 och lägga in fotona från kameran till datorn. Ska nog ta mej en powernap också. Är skit trött xD

Om jag inte får tag på en dator i veckan så ses vi inte fören om en vecka, och då är det bara en dag kvar till min födelsedag, så vi får väl se när jag skriver. Ni får ha det fint :D

Kommentarer
Raisa säger:

wiiieh :D snart åker jag hem XD lr om några dagar >.<

2009-07-25 | 22:34:27
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback