Ölands bilder






Några bilder från Öland. Första bilden visar hur våran utsikt från stugan såg ut ungefär. Lite inzoomad är den. När jag och pappa var ute och gick så träffade vi på en väldigt kärvänlig get. Åh, jag ville ta med den hem för den var så gosig och mysig. Som en hund ungefär. Sista bilden visar utsikten från klippan som jag hittade en lite stig upp till. Satt där och tittade på solnedgången och läste. Det enda man hörde var vinden och vågorna som slog mot stranden. Underbart!

Imorn blire maskerad. Ska bli askul! Har sprungit omkring hela kvällen och plockat åt mej passande kläder och smycken. Om jag inte glömmer det så ska jag ta med kameran så jag förevigar ögonblicket. Först då får ni se vad jag är utklädd till, men nån kanske kan komma på det om jag säger att det hänger ihop med *sjunger* Let the sunshine. Let the sunshine in *sjunger* ;D
Suckers, ni kommer allri komma på't ;)

Kommentarer
Beata säger:

skary va en gospeltanta? elr en sol? elr vaaaaad?!?!?!?!?!

2009-07-18 | 11:12:13
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/
Nina säger:

höhö. nog hippie. eftersom låten är från hair (:

2009-07-18 | 19:08:03
Paulina säger:

jättefin blogg :) ska vi följa varann på bloglovin?

2009-07-18 | 23:29:27
Bloggadress: http://hipshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback