Utsuddad


Foto: Jag
Model: Hedvig
Makeup: Tove

Har inte så mycket annat för mej. Det är mat snart så innan dess skriver jag ett inlägg till ;P
Tänkte jag skulle lägga upp dagens och gårdagens photoshop-bild. Vart så länge sen jag gjorde någon mer genomtänkt ps bild så det var dags nu tycker jag. Fick bli från fotona med Hedvig.

Blev ledsen då jag kom på att jag inte har någon sovmorron i morn som jag brukar. Har teater till att börja med ioförsej, så det är ju inte så farligt. Valbar kurs. Sen är det naturvetenskap... förstår inte över huvud taget varför esteterna ska läsa det. Varför behöver vi veta vad de olika jorderna i marken heter, eller vilket löv som kommer från vilket träd. Ganska meningslös information om du frågar mej. Hade jag hellre fått lära mej om psykologi eller någe.
Idag började jag vid halv 10 och slutade vid 12. Skönt. Sen var det ju någon som hade kommit på att vi skulle ha information om IVÄ och Valbar kurs inför trean vid 14.25 så då fick man cykla i racerfart upp till skolan igen... till ingen nytta, för jag fick ingen nyttig information ändå xD Vet redan att jag ska läsa Foto C.
Aja, nu ska jag äta ^^ Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback