Söndagsmorgon

Hejhej! Känner mej slö, samtidigt som jag är på bra humör xD Mysko. Idag ska jag verkligen försöka rita något. Det brukar bara bli att jag ritar när jag är hos pappa nu, bara för att jag har mina grejer där, men ska nog leta upp mammas akvarell färger och sätta mej och måla lite. Det var ett tag sen. När jag färglägger bilder brukar jag använda mej av akvarellpennor och sen har mamma en finurlig liten pensel där vattnet är i en behållare i skaftet kan man säga, som jag drar ut färgerna med. Då ser det knappt ut som akvarellpennor,


Gammal bild, men denna är i alla fall målad med akvarellpennor ^^

Kommentarer
Lisen säger:

Du är väldigt talangfull. Skulle kunna ge min högra hand för att kunna vara så talangfull som du!

2010-05-22 | 11:52:40
Bloggadress: http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback