Skola igen :(

Jahapp, då har skolan börjat igen. Sitter här i soffan och ska  gå om sådär en halvtimme. Det är skönt med sovmorron ^^ Börjar med foto också. Inte helt fel. Det är ju roligt i alla fall ^^ Föresten blev mitt hår väldigt bra :) Inte så jätte blont, men nu har jag lite jämnare färg i skallen än vad jag hade. För er som inte vet så hade jag mörkbrunt, nästan svart hår för ca ett år sedan, men sen ville jag ha tillbax mitt naturliga blonda så då slingade jag det en gång. Min kompis Tove som går frisör slingade det på mej igår igen och det blev väldigt bra ^^ Jag är nöjd! Börjar få tillbax mitt naturliga nu.
Idag har jag keramik. Vi ska fortsätta på krokin. Kommer inte bli klar med den idag, men när den blir det så dyker den upp här på bloggen så klart ;D
Nu ska jag kolla min bloglovin innan jag sticker. Hade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback