Foto C

Idag ligger jag hemma i soffan och är förkyld. Mamma kommer snart hem med ingredienser till mina cupcakes som jag ska göra ikväll. Var ett tag sen och jag är fett pepp på det :D Om dom blir lyckade dyker det nog upp bilder på dom senare.
Är så seg, och jag försökte rita men det gick inte alls. Nä, detta är ingen bra dag.
Jag vill iväg nånstans. Till havet helst ^^ Skulle räcka att åka till Öland liksom. Bara man kommer bort från detta stället ett tag.
Föresten, Jag valde ju IVÄ och valbar kurs inför 3:an i torsdags. Som valbar valde jag Psycologi A och B, och som IVÄ Klädsömnad. Ska försöka fixa så jag får Foto C där istället, men det är tydligen inte så lätt. Det är nämligen bara Mediaprogramet som får läsa det, så om jag ska få göra det måste min foto lärare tycka att jag är tillräckligt bra för det, sen måste skolan betala för det eller hur det nu var. Annars får jag helt enkelt inte gå C kursen. Fel tycker jag! Jag borde väl ha samma rätt att välja foto C som mediaprogrammet. Jag har ju läst lite mycket foto som dom.

Nu har jag lite ont i huvudet så ska springa och hämta nått att dricka xD See ya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback