Reflexskärm




Ge mej! Budade på en reflexskärm på tradera som jag inte fick. Då blir man ledsen! Skulle vilja ha en på ca. 100cm. Silver/Guld. Det gör verkligen skillnad på bilderna. Lyser upp skuggorna och ger härliga reflextioner i ögenen. Har inte pengar nu bara... Måste spara som bara den om jag nu inte får nått sommarjobb. Det är svårt! Det är ju många vuxna som söker nu med, och det är väl klart att dom väljer de med erfarenhet framför den som knappt fyllt 18. Detta året hatar jag att fylla år i slutet av sommarlovet. Hade varit en fördel att vara 18.

I heljen ska det bli 21 grader hörde jag. Grymt skönt! Jag och Bea ska ner till stan och jag ska köpa en bikini till mej. Måste köpa en nu känner jag, för i sommar kommer jag nog vara för snål för att införskaffa en ny. Vi ska sätta oss och äta Benn & Jerrys också :D Ska bli väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback