Planering

Tjenare!
Dagen går som planerat. Ska sätta mej och plugga efter jag har hämtat cyklen och ridbyxorna hos papi. Ska sätta mej på vår inglasade altan. Där är det nog varm och skönt nu. Gör mej nog lite milkshake, köper glass på vägen hem och sen ska jag banne mej sitta där och få lite grejer gjorda! Det är sol och jag blir glaa :D

Imorn ska jag till Jecka. Hennes pappa bor på landet och dom har ca 6 hästar tror jag. Förra gången red vi alla förutom den lilla shettisen, som vi inte hann med. Vi red tillsammans på adennern, barbacka och det var så mysigt :D Denna gången ska jag ha med kameran, så det kommer nog några bilder frammåt kvällen, om jag inte är helt slut (vilket jag troligen kommer vara xD) Det är så sjukt härligt att rida. Är så glad att Jecka vill ha med mej! Från början var det ju meningen att jag skulle åka idag och sova över tills imorn, men eftersom jag ligger efter med pluggandet gick inte det >.< Jag får skylla mej själv. Får i alla fall en dag, och det är jag lycki för :D


Kan ju informera att ett av pluggämnena är Foto. Ska göra klart det skriftliga arbetet idag och nästa tisdag ska jag köra en riktigt seriös fotoshot, till och med make up artist (eller ja, nästan) ;D De ni. Vill man ha bra betyg i foto får man ligga i.

Nu ska jag sticka! Hade fint i vårvädret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback