Mysdag med min älskade mormor!

Idag har jag varit hos min lilla mormor. Bestämde mej för att cykla dit, eftersom jag äntligen har fått hem min cykel från pappa. Pumpade däcken och cyklade iväg. När jag har cyklat ca 2 km upptäcker jag att luften har åkt ut från framdäcket, så jag pumpar det lite till... Halvvägs ger jag upp. Cyklar som gott som bara på fäljen, så sista biten går jag... det vill säga ca. 3 km. Det är 7 km till mormor. Snacka om att jag var arg.. och varm! Har aldrig önskat att en klarblå himmel kunde slå över till ösregn som kunde svalka lite så mycket som idag. När jag kommer fram får jag ett varmt mottagande av mormor, som med en gång börjar grädda våfflor. Då gick det inte att vara arg längre.


Vi satte oss och fikade på en filt i trädgården. Det var väldigt mysigt, och jag måste medge att jag var ganska nöjd över min prestation trots allt xD Observera att det faktiskt är äppeljuice och inte öl i glasen xD


Vi kollade på gamla foton av min morfar. Olala säger jag bara. Mormor och morfar var som gjorda för varann. Båda såg ut som filmstjärnor i unga år. Sen älskade dom ju varann tills döden skillde dom åt. Mina förebilder :)


Vi gav oss ut på en lite promenix i byn. Min mormor är sötast :)

Nu ska jag planera morrondagens fotoshoot :)) Hade!

Kommentarer
Kajza säger:

Åh vad gott med våfflor! :)

Tråkigt med punka... :(

2009-04-13 | 21:45:55
Bloggadress: http://www.famousfrom.tv
Lollo säger:

så söta bilder! Bor du mitt i växjö?

2009-04-14 | 15:52:57
Bloggadress: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback