Tjo!

Ligger i sängen och måste sova egentligen, men tänkte slänga upp ett par bilder här först. Min inspiration börjar komma tillbaka. Jag har inte känt mej så här kreativ på år.
Bilderna är delar av två olika skoluppgifter som jag håller på med nu. Det kommer bättre bilder när dom är färdiga.
Val i USA ikväll. Är inte så insatt om jag ska vara helt ärlig, men jag vet i alla fall att jag inte vill att Romney ska vinna! Sjukt egentligen att inte hela världen får rösta med tanke på att detta valet kommet påverka oss utanför USA med!


Kommentarer
Faci säger:

Hehe, behöver sova jag med. Och om det där med USA håller med trotts att jag ej har åldern inne än.

Ps. Älskar din konst.

2012-11-07 | 00:59:35
Bloggadress: http://faci.blogg.se
aliengirl- art is my life säger:

Så sjukt snyggt! :D
Det är jättesnyggt det du har tecknat.

Svar: Tack så mycket :) Kul att du tycker det!
pictureofmind.blogg.se

2012-11-07 | 12:05:53
Bloggadress: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback