Fina livet!

 
 
Ni får en bild på de fina islandshästarna som vi har här ute. Vi brukar gå igenom deras hage när vi är ute på promenad så då blir det ett och annat foto.
Visst är det fint när man känner att man älskar sin tillvaro! Jag önskar att jag kunde stanna tiden här och nu och bara leva som Lisa 21 år hela livet. Bo på Kronobergs folkhögskola, baka kakor till korridorskompisarna, gå ner i målargården och måla, gå ut och gå med människor som jag tycker väldigt mycket om och festa järnet på fredagskvällarna. Jag har bara ca. 3 månader kvar om detta livet, sen är det slut så jag ska njuta till fullo!!

Kommentarer
Kattis säger:

Fina ! :)

2013-04-10 | 20:00:23
Bloggadress: http://youineed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback