Nyinflyttad!

I skrivande stund ligger jag på sängen i mitt nya hem. Trots att det är lite rörigt så trivs jag kanon! Det är otroligt härligt att bo här ute på landet nu. För er som inte har hängt med så flyttade jag i går ut till internatet på min skola. Bor i ett rum på (är superdålig på att uppskatta men ungefär) 12 kvadratmeter med eget handfat. Det låter verkligen som att det är jätte litet, men det är det faktiskt inte. Det är precis lagom!

Idag har jag gått runt med huvudvärk som heter duga, och jag börjar fundera på om jag kanske ska ta min dåliga syn på allvar och skaffa mej ett par glasögon snart. Det eller så beror det på att jag sov skit dåligt i natt. Det lär jag få reda på i morgon (så vida jag inte sover skit dåligt i natt med :P)
 
 
Bara lite update så där, utan bilder. Om inte den nya kameran har kommit i morgon så blir jag galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback