Bitter lista

Jag och min bror kom i går fram till att jag är en ganska bitter människa. Ironiskt nog har jag en "saker jag inte gillar" lista på min mobil som har kommit till under de senaste månaderna. 
Här har vi den.
 
 
Jag gillar inte...
- Människor som röker i busskurer. Tror dom verkligen att människan som står brevid vill andas in deras äckliga rök (som förresten innehåller fler farliga ämnen än den som rökaren själv får ner i lungorna)
- Ljudet från när tandläkaren kretar i ens tänder med vassa verktyg.
- Att alltid vara den som säger hej i facebookchatten. Försöker den andra personen spela viktig eller är hen helt enkelt intresserad av att chatta med en?
- Det dova ljudet från en bas när man ska sova.
- Att klippa med vänstersaxar.
- Att behöva svälja sin spya för att det inte är lämpligt att visa den för resten av omgivningen. (yeah right. Som om det aldrig har hänt dej!!?)
- Kolsyrat vatten. Tycker det smakar som brustabletter, vilket jag inte klarar av att dricka.
- Att åka i långa, branta rulltrappor.
 
 
Nu har jag som tur är börjat på en "Saker jag gillar lista". Vi får hoppas att jag blir lite mindre bitter i samband med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback