Tänkar!

 
 
Jag är förkyld upp över öronen, men trots detta har jag idag fått besök av min sköna höna Nea som är hemma i Växjö under påsken. Hon bor egentligen i Berlin så jag är så himla glad att hon inte är rädd för mina basiller! Vi har mest gått runt och varit filosofiska och kloka, och pratat om tankar och sånntdär.

Nu kurerar jag mej på mitt rum och äter påskgodis. Min mamma vet att jag bara äter chokladen i påskägget så därför har hon fyllt mitt med enbart choklad. Hon är fin! Det är inte så bra egentligen för jag hostar som en 90 åring av den, men det är ju så gott!

Förutom det har jag kommit på en ganska viktig sak om min framtid. Jag tror banne mej att jag ska gå ett andra år här på St Sigfrids och jobba på som en galning och sedan försöka komma in på konstfack. Min kompis har blivit kallad på intervju där och det gör mej bara ännu mer sugen på att försöka! Kommer inte bli lätt, men om jag har viljan så tror jag att det kan gå, sen trivs jag ju så otroligt bra här ute så ett år extra gör inte mej så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback