Dödligt sjuk

Det känns som att jag har varit så där dödligt sjuk den senaste veckan. Jag har vaknat klockan 4 på morgonen och inte kunnat somna om för att jag har mått piss.
Idag känns det bättre. Jag hoppade idrotten och kulturhistorian men tänkte vara med på den sista lektionen i alla fall. Känns otroligt härligt att kunna sminka sej och klä på sej vanliga kläder efter en vecka i pyjamas och mjukisbyxor.
Ikväll kommer det hem en människa från Frankrike som jag har saknat under min sjukvecka. Ska bli kalas!
Solen lyser ute så nu ska jag ner till målargården. Ciao!

Har hängt med datorn hela veckan. Tacka vet jag film! (även om jag har tittat sönder alla jag har nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback