Long time ago...

Fick för mej att gå in på min gamla bilddagbok (kommer ni ihåg den)
Jag var otroligt aktiv under bilddagbokentiden. Hade hundratals följare och var med i deras tävlingar några gånger (Vann dock bara biobiljetter och för små tröjor)
Tycker det är väldigt kul att kolla tillbaka på gamla bilder och teckningar. Dessa är ritade 2007. För 5 år sedan. Ritade endel digitalt redan då, och jag ritade väldigt mycket på fri hand, utan referenser. Numera behöver jag mer inspiration för att komma igång med en teckning.

 

Var hemma hos mamma som håller på att flytta och hittade en hel pärm med noga sorterade teckningar från samma tid. Hade ni tyckt att det skulle vara kul att se lite fler gamla teckningar?

Kommentarer
Tove säger:

JAAAAAAAAA :D

2012-05-03 | 20:10:44
Bloggadress: http://roxiies.blogspot.com
Ebba säger:

Ja, vad roligt det vore att se!

2012-05-06 | 12:47:42
AnnieBanani säger:

JA! har du en deviantart/Sheezyart ?

2012-05-19 | 19:33:15
Bloggadress: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback