Hej jag lever!

Det blev inte så många bilder från Göteborg. Dessa är från Universeum. Då fick kameran åka fram.
(Mina läppar ser minimala ut. Får väl va lite rebelisk och vara den som representerar "icke-ankläppar")

 

Annars då. Jorå. Jag har blivit kär i Markus Krunegårds musik på nytt. Första gången jag hörde Everybody hurts så tyckte jag inte om den så mycket. Det är först nu som jag märker att jag går runt och nynnar på den, och då är det lite kört. Tror den kommer ha samma effekt på mej som Jag är en vampyr. Det vill säga att jag kommer hoppa runt som en galning varje gång jag hör den med en aning alkohol i blodet. Så jag ser fram emot hans nya album, indeed! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback