Renovering

Igår var jag på Ikea med mami, och idag ska jag äntligen göra i ordning min skrivbordshörna. Tror det kan bli riktigt fint. Ska till stan och köpa skruvar till min gipsvägg och mysa lite med en kompis, sen ska stringhyllan som jag fick av Jocke upp. Därefter är det bara lite småplock och dammsugning kvar. Plus att jag måste upp med de gamla stolsbenen på vinden. Förhoppningvis får ni se det färdiga resultatet ikväll. Ser verkligen fram emot att få en fin arbetsplats! Den har varit kaos sen vi flyttade hit.
Ledigheten blev inte riktigt som jag planderade men tycker faktiskt det är riktigt kul att "renovera" lite. Det är nästan som att pyssla. Göra fula och tråkiga grejer fina och inspirerande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback