Fly away

Känner för att flyga iväg nu!!

 

Bjuder på en väldigt gammal bild. Tror den är tagen 08. På den tiden hade jag sånn gnista när det gäller fotograferingen. Jag kunde sitta och redigera en bild i 4 timmar, utan att tröttna. Vill få tillbaka den gnistan. Där har vi väl en av anledningarna till att jag vill fixa till mitt skrivbord lite. Tror att inspirerande omgivning är en av nycklarna. Sen är jag väldigt sugen på att införskaffa ny kamerautrustning, men ni vet ju hur det är med det. Kostar skjortan. Får se till att bli miljonär först.

Kommentarer
Sofia/ kreativ inredning säger:

Härlig bild! Ja det är synd att det är så dyrt med kameragrejer, själv har jag precis börjat lära mig fota med min systemkamera men det finns ju så mycket kul man kan hitta på om man har rätt utrustning! Ha en fin kväll!

MVH
Sofia/ Kreativ inredning

Svar: Ja verkligen, men man får välja ut sina kameragrejer med omsorg. Jag rekommenderar dej verkligen att inköpa en extern blixt, eftersom du verkar fota en del saker. Ger ett helt annat ljus. :)
pictureofmind.blogg.se

2012-07-16 | 19:38:06
Bloggadress: http://kreativinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback