Yeaaah!

Härligt härligt! Har två personer som är intresserade av två av mina tavlor. Jag är typen som blir väldigt fast vid mina tavlor, men jag inser ju själv att jag inte kan spara på alla. Just nu står många av dom mot väggen och där gör dom ju ingen nytta. Plus, att om jag säljer tavlor så får jag ju pengar som jag kan spendera på nytt material och nya tavlor och på det sättet utvecklas :D
Så nu när jag är på hugget. Om ni ser/har sätt nån tavla, blyersporträtt, digital illustration eller något annat som ni är intresserade av så hör av er till mej, här eller på min mail: [email protected]

Kommentarer
Fatma säger:

härligt!

2012-07-28 | 21:23:44
Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback