Tanke

Tacka vet jag barndomen, när utskällningar var något som man förtjänade i 99 procent av fallen. Det procenttalet har ändrats ganska rejält när man kommer upp i vuxen ålder kan jag säga. Och även om man vet så väl att man inte förtjänar den så står man bara där och tar skit för något som någon annan (kanske i själa verket den som tjäller) har gjort. Man står där och håller med för att man är rädd vad konsekvenserna ska bli annars. Fan vilken pussy man är.

 

Jag ska inte va så jäkla rädd för att yttra min åsikt i framtiden. Oavsätt om den kan ge konsekvenser!

Kommentarer
Anna säger:

Nä, stå på dig!! Inte ska du ta skit för något du inte gjort!! Feg av personer som inte själva kan stå för fel som hänt eller att de gjort fel och skylla det på andra!! FY!

2012-01-22 | 09:13:51
Bloggadress: http://annamin.blogg.se/
REBECCA säger:

Vilken superfin blogg du har!

2012-01-25 | 00:43:25
Bloggadress: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback