Konstfundering, jobb & lite ångerst.

Danmark 2010.

 

 

Vissa tavlor etsar sej verkligen fast, och detta är en sånn. Jag bara älskar den. När jag och Simona (på bilden, som jag saknar fruktansvärt mycket!!) såg den stod vi länge och smidde planer på hur vi skulle plocka ner den och få med den hem till Sverige utan att någon såg oss. Vi kom fram till att den var lite för stor så det fick va.

 

Jag har jobbat hela helgen. Känner mej som en överkörd pungråtta, men det är väl så det ska va när man är en hårt arbetande tonåring höll jag på att skriva... shit, det är jag ju inte längre. 20 åring får duga.
Har lite smått ångerst för tillfället, men jag tror det mest beror på övertrötthet och för mycket tänkande och att det kommer kännas bättre när jag har fått lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback