Inspration - Redheads

 

Många av mina bilder på inspirerande bilder är på rödhåriga. Jag har någon sort kärlek till rött hår tror jag. Det är så vackert! Under en period 2006, när jag var 15, 16 år så hade jag rött/oranget hår under en kort period, då man färgade håret hela tiden. Jag passade inte så bra i det så det fick bli brunt istället. Numera har jag min normala blonda hårfärg. Saknar inte att behöva färga skallen en gång i månaden pga. utväxt xD
I helgen jobbar jag hela dagarna, så det lär inte bli jätte bra uppdatering, men visst har jag hållt mitt nyårslöfte ganska bra hittills.
Håller på med en nästutorial som dyker upp så fort jag har redigerat klart bilderna. Kul att ni uppskattar den förra!

Kommentarer
Spanienfrugan säger:

Ja, det är så drygt att hålla och på färga utväxt hela tiden. Det gjorde jag jämt när jag hade svart hårfärg...

2012-01-20 | 23:06:12
Bloggadress: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback