Effektiv

Softar i soffan innan jobbet. Dagens sub är tonfisk, och sen är det fredag så det kommer nog vara en del jobb på subway ikväll.
Jag har varit på stan med en kompis och nästan fixat en utställningslokal, så nu blir det att måla, måla, måla. Sen har jag fixat en extern blixt. Gammal iof. men den funkar, så nu lär det bli mer vardagsbilder, och skit :) Det är skönt att slippa anpassa sej efter dagsljuset. Speciellt nu när vädret suger!
Sen ska jag inte säga för mycket, men är lite sugen på att göra en ritvideo. Det är endel som har frågat efter det genom åren, så varför inte försöka :P Tvivlar lite på att min kamera kommer palla det bara, men vi får se.

 

Låter det bra?

Kommentarer
Tove säger:

JA RIT VIDEO :D

2012-01-14 | 01:08:05
Bloggadress: http://roxiies.blogspot.com
Sofie / Komigensofie säger:

Åh vilken underbart fin katt! :D Det måste vara det bästa och allra mysigaste djuret som finns!



Svar: Ja, det är inte alls lätt :) Det var ju lugnt när man studerade och hade lite studiemedel att röra sig på, men sen blir det inte lätt. Är så svårt att få ett jobb dessutom. Men det löser sig väll tillslut :)

2012-01-14 | 10:50:37
Bloggadress: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback