Fullspäckat

 

Veckans schema är som den senaste månaden ganska full. Tycker inte riktigt om när jag inte har någon egentid. Visst har jag några timmar då och då när jag kan ta det lugnt, men det är inte riktigt samma sak när man vet att man ska till jobbet några timmar senare. Man kan inte riktigt slappna av.

Idag har jag haft lektion. Vi har fått en uppgift som jag verkligen ser fram emot att göra. Ni får se när det är färdig. Om några timmar ska jag till jobbet, men innan dess ska jag städa, för ikväll kommer Nea och vi ska ha lite tjejkväll hemma hos mej. Sedan ska vi dra ut på favoritstället, Deluxe. Klicka er in på hemsidan så får ni se varför. Om ni är i Växjö så är det nästan att måste att besöka. The Ark's gamla stammisställe.

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback