Karaktärer

 

Igår var min fina vän Nea hemma hos mej och hade sleep over. Nea satt i sin hörna av soffan och ritade, och jag satt i min hörna och ritade. Det började med att jag frågade Nea vad jag skulle rita. Hon sa "en stor mörk kvinna." Det blev karaktär nr. 1. Mama Michelle. Hon är väldigt snäll, men bestämd. Värnar om sina nära och kära.
Därefter var jag tvungen att göra en systerson, Jamar. Jamar är lite mesig, men väldigt snäll. Han gör jämt vad andra ber honom om, men har tyvärr hamnat i lite fel sällskap.
Han har en flickvän som heter Crystal. Crystal är gravid med Jamars barn. Hon är ganska bossig. Michelle hatar henne och kallar henne "skinny bitch".
Ta det med en nypa salt!

 

Hehe det kommer mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback